Upravit stránku

K Vašim hlavním úkolům bude patřit:

  • vedení veškerých personálních procesů pro cca 350 zaměstnanců (nábory, výstupy, změny v průběhu pracovního poměru apod.),
  • poskytování poradenství zaměstnancům i manažerům,
  • komunikace s úřady a institucemi,
  • pravidelné revize směrnic,
  • zajišťování a správa zaměstnaneckých benefitů,
  • HR reporting a analýzy,
  • spolupráce s managementem při řešení personálních otázek.

Hledáme právě Vás, pokud:

  • máte  SŠ nebo VŠ vzdělání,
  • máte praxi na obdobné pozici min. 3 roky,
  • orientujete se v zákoníku práce na velmi dobré úrovni,
  • výborně zvládáte práci na PC s MS Office (vítané jsou zkušenosti se SW Target 2100 a ANeT),
  • máte vynikající komunikační a organizační schopnosti,
  • jste zodpovědní, samostatní a odolní vůči stresu,
  • vlastníte řidičský průkaz sk.B.

Co Vám můžeme nabídnout ?

  • zajímavou a různorodou práci u stabilní lázeňské společnosti,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na penzijní připojištění,  firemní stravování aj.),
  • nástup ihned nebo dle domluvy.

V případě zájmu odešlete Váš strukturovaný životopis na e-mail  zamestnani@llb.cz.