Léčebné lázně Bohdaneč a.s.

Co bude Vaší náplní práce?

  • zajištění kompletní personální agendy společnosti
  • příprava všech personální podkladů spojených s nástupy, průběhem a výstupy zaměstnanců
  • správa personálního a docházkového informačního systému (TARGET, ANeT)
  • spoluzodpovědnost za nábor a výběr zaměstnanců, komunikace s uchazeči o práci
  • spoluúčast na tvorbě interních směrnic, metodik, nařízení a předpisů společnosti
  • komunikace s příslušnými orgány (Úřad práce, Registr poskytovatelů soc. služeb, Cizinecká policie, apod.)
  • zpracování mzdového plánu, plánu vzdělávání a finančního plánu personálního střediska
  • zajištění administrace lékařských prohlídek, vstupních školení BOZP, PO, popř. RZ a dalších periodických školení
  • úzká spolupráce s kolegy napříč společností
  • pravidelný reporting vedení

Co by Vám nemělo chybět?

  • SŠ/VŠ vzdělání v příslušném oboru (personální řízení, andragogika, apod)
  • zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • výborná znalost zákoníku práce
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, apod.)
  • znalost personálního a mzdového systému TARGET (výhodou)
  • samostatnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita, loajálnost a aktivní přístup k práci
  • ŘP sk. B – aktivní řidič

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou a perspektivní práci u stabilní lázeňské společnosti
  • motivující finanční hodnocení
  • práci v příjemném pracovním prostředí i kolektivu
  • zaměstnanecké výhody a benefity (firemní stravování, dovolená nad rámec zákoníku práce …)
  • podporu ve vzdělávání

Bližší informace pro Vás!

  • Práce na hlavní pracovní poměr (HPP)
  • Nástup dohodou
  • Místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 6, Lázně Bohdaneč