Upravit stránku

Co bude Vaší náplní práce?

  • zajištění kompletní personální agendy společnosti,
  • příprava všech personální podkladů spojených s nástupy, průběhem a výstupy zaměstnanců,
  • správa personálního a docházkového informačního systému (TARGET, ANeT),
  • spoluzodpovědnost za nábor a výběr zaměstnanců, komunikace s uchazeči o práci,
  • spoluúčast na tvorbě interních směrnic, metodik, nařízení a předpisů společnosti,
  • komunikace s příslušnými orgány (Úřad práce, Registr poskytovatelů soc. služeb, Cizinecká policie, apod.),
  • zpracování mzdového plánu, plánu vzdělávání a finančního plánu personálního střediska,
  • zajištění administrace vstupních školení BOZP, PO, popř. RZ a dalších periodických školení,
  • úzká spolupráce s kolegy napříč společností,
  • pravidelný reporting vedení.

Co by Vám nemělo chybět?

  • SŠ/VŠ vzdělání v příslušném oboru (personální řízení, andragogika, apod),
  • zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky,
  • výborná znalost zákoníku práce,
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, apod.),
  • znalost personálního a mzdového systému TARGET (výhodou),
  • samostatnost, pečlivost, komunikativnost, flexibilita, loajálnost a aktivní přístup k práci.

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou a perspektivní práci u stabilní lázeňské společnosti,
  • motivující finanční hodnocení,
  • práci v příjemném pracovním prostředí i kolektivu,
  • zaměstnanecké výhody a benefity (firemní stravování, dovolená nad rámec zákoníku práce, penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, …),
  • podporu ve vzdělávání.

Bližší informace pro Vás!

  • Práce na hlavní pracovní poměr (HPP)
  • Nástup ihned nebo dohodou
  • Místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 6, Lázně Bohdaneč

V případě, že máte zájem o danou pozici a splňujete-li výše uvedené požadavky, neváhejte nás kontaktovat na tel.: 466 860 529, případně pošlete Váš životopis na e-mail: zamestnani@llb.cz