Upravit stránku

Co bude Vaší náplní práce?

  • tvorba nových komerčních produktů a služeb včetně dokumentace, cenotvorby a zaškolení personálu,
  • realizace obchodních vztahů a komunikace s obchodními partnery (korporátní klientela, cestovní kanceláře, zdravotní pojišťovny),
  • správa existujícího klientského portfolia a proaktivní vyhledávání potenciálních klientů,
  • tvorba cenových nabídek,
  • zajištění realizace korporátních akcí ve spolupráci s ostatními úseky lázní,
  • interní audit lázeňských procesů,
  • úzká kooperace s ostatními kolegy napříč lázněmi.

Co by Vám nemělo chybět?

  • ukončené SŠ vzdělání,
  • praxe v obdobné pozici v oblasti obchodu a služeb,
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti,
  • organizační schopnosti na vysoké úrovni,
  • systematičnost v řešení úkolů a schopnost práce v týmu,
  • samostatnost, cílevědomost, časová flexibilita a aktivní přístup,
  • velmi dobrá uživatelská znalost MS Office,
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.

Co Vám můžeme nabídnout ?

  • zajímavou a perspektivní práci u stabilní lázeňské společnosti,
  • motivující finanční ohodnocení,
  • práci v příjemném pracovním prostředí i kolektivu,
  • zaměstnanecké výhody a benefity,
  • možnost seberealizace, profesního a osobního růstu,
  • podporu ve vzdělávání.

Bližší informace pro Vás:

  • práce na hlavní pracovní poměr (HPP),
  • nástup ihned nebo dohodou,
  • místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 6, Lázně Bohdaneč.

V případě zájmu odešlete Váš strukturovaný životopis na e-mail  zamestnani@llb.cz.