Upravit stránku

Léčebné lázně Bohdaneč a.s. vám od 1. 1. 2020 nabízejí možnost získání věrnostní klientské karty. Nárok na vystavení karty a s ní spojené výhody získává klient při zakoupení léčebných či wellness pobytů v délce trvání nejméně 10 nocí společně se stravováním a čerpáním procedur (nevztahuje se na pobyty absolvované před 1. 1. 2020, komplexní pobyty hrazené zdravotními pojišťovnami, pobyty zakoupené u cestovních kanceláří a jiných zprostředkovatelů, či na pobyty hotelového typu s dokupovanými procedurami). 

Karta je vystavovaná na jméno a je nepřenosná (sleva na pobyt a další služby bude poskytnuta pouze konkrétnímu držiteli karty, nikoliv dalším osobám). Jednotlivé pobyty se sčítají bez časového omezení. Věrnostní kartu vydává na požádání rezervační kancelář lázní po ukončení pobytu, během kterého vznikl na tuto kartu nárok. Pokud nárok na posunutí do další úrovně věrnostního programu vznikl v průběhu vašeho pobytu v lázních, budete moci výhody s tímto spojené čerpat až při dalším pobytu (posunutí do další úrovně věrnostního programu bude provedeno po ukončení pobytu).

VÝHODY MAJITELŮ VĚRNOSTNÍCH KLIENTSKÝCH KARET

Bronzová úroveň
• 10% sleva na další zakoupené pobyty
• slevy u partnerů programu SPHERE (www.sphere.cz)
Podmínka pro zisk karty na bronzové úrovni:
Absolvování pobytů v délce nejméně 10 nocí (platí od 1. 1. 2020) včetně stravování a čerpání procedur.


Stříbrná úroveň
• 12% sleva na další zakoupené pobyty
• 10% sleva na dokupované procedury
• volný vstup na všechna kulturní vystoupení v rámci Léčebných lázní Bohdaneč a.s.
• slevy u partnerů programu SPHERE (www.sphere.cz)
Podmínka pro posunutí na stříbrnou úroveň:
Absolvování pobytů v délce nejméně 30 nocí (platí od 1. 1. 2020) včetně stravování a čerpání procedur.


Zlatá úroveň
• 15% sleva na další zakoupené pobyty
• 10% sleva na dokupované procedury
• parkování v rámci pobytu za 1 Kč / noc
• volný vstup do solné jeskyně po celou dobu pobytu ve vyhrazených hodinách
• volný vstup na všechna kulturní vystoupení v rámci Léčebných lázní Bohdaneč a.s.
• slevy u partnerů programu SPHERE (www.sphere.cz)
Podmínka pro posunutí na zlatou úroveň:
Absolvování pobytů v délce nejméně 70 nocí (platí od 1. 1. 2020) včetně stravování a čerpání procedur

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

V čem jsou výhody věrnostního programu Léčebných lázní Bohdaneč?

Pobyty se sčítají bez časového omezení. S věrnostním programem Léčebných lázní Bohdaneč lze dle úrovně karty využívat výhody přímo v lázních (slevy až 15% na další zakoupené pobyty, slevy až 10% na dokupované procedury, volný vstup do bazénů, parkovné za 1 Kč / den nebo volný vstup na kulturní vystoupení v lázních), využívat slevy u 9000 partnerů programu SPHERE (www.sphere.cz) nebo výhody na stejné úrovni karty uplatnit při pobytech v Lázních Teplice nad Bečvou (www.ltnb.cz).

Jak se mohu stát členem věrnostního programu?

Nárok na vystavení karty a s ní spojené výhody získává klient při zakoupení léčebných či wellness pobytů pro samoplátce (pobytové balíčky z Katalogu pobytů) nebo absolvováním příspěvkové lázeňské péče a to v minimální kumulativní délce 10 nocí, společně se stravováním a čerpáním procedur. Jednotlivé další pobyty se pak sčítají bez časového omezení až po dosažení zlaté úrovně. Do programu se nepočítají noci odbydlené při komplexní lázeňské péči hrazené zdravotní pojišťovnou, pobyty zakoupené u cestovních kanceláři či jiných zprostředkovatelů, ani pobyty hotelového typu s dokupovanými procedurami.

Kde získám věrnostní kartu?

Věrnostní kartu vydává na základě vyplnění registračního formuláře rezervační kancelář lázní a to po ukončení pobytu, během kterého nárok na tuto kartu vznikl.

Jsem držitelem vaší věrnostní karty, u které mi skončila platnost v průběhu roku 2019. Bude mi karta automaticky obnovena a vyměněna za novou?

Klientům, kterým skončilo členství ve starém věrnostním programu lázní v průběhu roku 2019, bude po vrácení staré karty vystavena nová věrnostní karta. O výměnu je potřeba zažádat osobně na rezervační kanceláři lázní. V novém programu budete pak pokračovat na stejné úrovni (např. stříbrná karta stará = stříbrná karta nová).

Můžete mi kartu zaslat poštou?

Výměnu nebo vydání karty provádíme pouze při osobní návštěvě klienta v rezervační kanceláři lázní, kde klient vyplní žádost o vstup do nového věrnostního programu a podepíše souhlas s pravidly tohoto programu. Následně je mu vydána nová věrnostní karta, která je propojena do informačního systému lázní, aby mohl začít využívat všech výhod programu a byly mu připisovány noci z příslušných pobytů k postupu do dalších úrovní programu. Zasílání karet poštou proto bohužel není možné.

Byl jsem ve vašich lázních už mnohokrát, ale dosud jsem nezažádal o věrnostní kartu. Co se mi započítá do nového věrnostního programu?

Jestliže si klient v minulosti nepožádal o vstup do věrnostního programu a nebyl držitelem žádné karty, začíná v roce 2020 v novém programu od začátku, tzn. za prvních odbydlených 10 nocí u pobytů dle pravidel programu, získá na požádání bronzovou úroveň karty.

Mohu čerpat výhody vyšší úrovně karty, když mi nárok na posunutí vznikl při stávajícím pobytu?

Pokud nárok na posunutí do další úrovně věrnostního programu (získal jste potřebný počet nocí) vznikl v průběhu vašeho pobytu v lázních, budete moci výhody s tímto spojené čerpat až při dalším pobytu (posunutí do další úrovně věrnostního programu bude provedeno po ukončení stávajícího pobytu).

Vztahuje se věrnostní program i na příspěvkovou péči?

Ano, do věrnostního programu se mohou zapojit také klienti, kteří v lázních absolvují příspěvkovou lázeňskou péči hrazenou zdravotní pojišťovnou.

Může kartu využívat také někdo jiný?

Karta je vystavovaná na jméno a je nepřenosná.

Do kdy je věrnostní karta platná?

Platnost věrnostní karty je vždy vyznačena na přední straně karty.

Chtěl jsem uplatnit věrnostní slevu na speciální pobyt mimo katalogovou nabídku (míněno akční), ale věrnostní slevu jsem nedostal. Proč?

Slevy z věrnostního programu se nesčítají s jinými slevami, neplatní na akční a cenově zvýhodněné služby (pobyty nebo procedury) a pobyty zakoupené přes zprostředkovatele (cestovní kancelář, zaměstnavatel apod.).

Budete mě informovat o nároku na vyšší úroveň karty?

Stav úrovně vaší věrnostní karty vám rádi sdělíme na rezervačním oddělení.

Co mám dělat, když jsem kartu ztratil nebo mi byla odcizena?

Ztrátu či odcizení karty co nejdříve sdělte písemně či telefonicky rezervační kanceláři Léčebných lázní Bohdaneč (tel. 466 860 860, e-mail obchod@llb.cz). Při ztrátě věrnostní karty Vám bude účtován poplatek 500 Kč za vystavení duplikátu. Tento duplikát si je potřeba vyzvednout osobně.

Mohou být moje osobní údaje zneužity?

V případě, že klient souhlasil se zpracováním svých osobních údajů, jsou tyto údaje Léčebnými lázněmi Bohdaneč a.s. zpracovávány výlučně v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů dle Nařízení GDPR.

Věříme, že budete spokojeni s výhodami, které vám věrnostní karta Léčebných lázní Bohdaneč ve spolupráci se Sphere card přinese.